Thursday, April 29

Bercanda di Pasiran Pantai.




N3 kali ini berkaitan dengan bercanda di pasiran pantai. Best kan kalau dapat bercanda di pantai terutamanya dengan orang yang tersayang, sambil nyanyi nyanyi macam Anita sarawak ngan Allahyarham Sudirman buat dalam video clip diorang. Tingin nak wat gak, tapi .. heheh mokcik malu la.. hahahaha.. 

Apa ke melalunya n3 ni.. haha tajuk jer bercanda di pasiran pantai.. saja wat havoc. hehe.. ni ha.. cerita perihal anak kesayangan ibu la kan.. sapa lagi kalau si kenit Qaira Tsamaratulqolbi, tadi masa ibu ambil dia dari nursery, selalunya.. bila naik kereta.. di akan duk depan.. tapi hari ni.. terus menonong.. ( hahhaa paham dak ayat ni.. menonong tu maksudnya.. terus pergi tanpa amik peduli hal lain.. cam tu la kot ) duk belakang. Kalau duk belakang dia gemar la mengodek godek apa yang ada di belakang kete.. hehhe. Jumpa nyer sekaki payung Strawberi.. haha.. kalau jumpa terus kata.. " Qaira nyer"  Bila dah kuar ayat cam tu.. mmg tak dapek den nak nulong.. di bawak nyer payung tu balik kerumah. nak tahu apa dia wat...
ini lah yang di buatnya.. pasang payung di tengah tengah ruang tamu rumah, letak bantal, mintak ayah watkan susu cekelatnya.. ha.. ko.. bercanda di pasiran pantai sambil minum susu la.. tapi kena tukar.. bercanda di dalam rumah.. adeh.. ni la feel anak ibu.. 


Haha.. ni satu lagi gambo.. siap kata kat ibu masa ibu amik gambar.. “amik gambar ye ibu” hahhahahhaa.. bertuah sungguh la si kenit ni..  


Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan