Thursday, June 5

Minyak! Oh! Minyak!..


ARghhh... Perturbed Minyak naik harga. sampai 78 sen. banyak tu!!!! Crying 2 Tangki kete ibu dah la hampir habis. Dah blink! blink !merah dah. Bila dengar jer berita harga minyak naik lepas tengah malam ini, ibu ajak ayah n Qaira gi isi minyak..huuhuh.. bila sampai stesyen minyak BHP kat R & R Bukit Dukong tu.. Ya Allah..beratur panjang orang nak isi minyak!! Grrr Macam pesta pulak ibu tengok. Semua orang nak isi minyak. Ye lah.. sekurang-kurangnya isi minyak hari ni boleh la tahan seminggu. So jimat la sikit. Selalunya ibu isi tangki penuh RM70. lepas naik ni mungkin mencecah RM110 atau lebih lagi. Maka dengan itu Qaira wahai anak sayang ibu, jangan la asyik nak berjalan dan naik kete jek ye Hmm 2 kita harus berjimat minyak mulai esok. hehehee..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan