Thursday, April 29

Pengumuman!! Pengumuman!!! Announcements!!! Announcements!!!

Pengumuman!! Pengumuman!!! Announcements!!!  Announcements!!!




Cari Jodoh
Apa salahku apa salah ibuku

Hidupku di rundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku


!

Timur ke barat selatan ke utara

Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau
Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

hahahha.. N3 kali ni saja jek wat tempek lagu wali band tu.. wakkaka bukan sebab apo pun. Tapi sapa sapa yang sedang mencari tu, kat sini ibu Qaira tempek kan la  gambo 3 Dara Pinggitan ( confirm dara PUnyaaaa.. talak tipu punyaaa)  so korang leh pilih la masa satu... pilih jek dulu.. tindakan selanjutnya. akan diberitahu kelak.. ahakss.
ok.. semuaa.. tadaaaaaaaa.... kat sila lihat di bawah.. calon calon nya ialah:
hwakakakkaka.. pilih pilih.. 3 dara pinggitan.. dari tepi yang duk macam gangster tu ialah Qaira Tsamaratulqolbi, yang duk korek hidung tu.. namanyaNur Qistina Zahira dan yang duk muka blurr  tu namanya Afiqah.. pilih pilih.. hahahhahhaha,...ADA BRANI?????? hak hak hak




Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan