Wednesday, September 3

Hari ke dua Puasa

Hari kedua puasa. umah kita dah sunyi. Atuk dah tak da..mak Lang Zu bawak Atuk gi umah dia. 3 minggu atuk duk umah kita sebab atuk demam. Achik Ila yang ambik dari kampung. Hari ini sebab ibu ngan ayah jek berbuka.. lauknya pun ala kadar jek. maklum lah.. ibu kerja.. ayah kerja..Nak masak berbuka yang best best.. mmg la payah sikit.. pasal.. tak da masa dan Qaira yang suka kaco ibu( kaco @ merengek mintak dukung)

Hari ni menu dia ikan bakar, sup ayam dan Kailan ikan Masin.. ok la tu kan.. sekadar kenyang.. hehhe..
Photobucket

ikan bakar

Photobucket

Sup ayam dan kailan ikan masin.. alhamdulillah kenyang jugak kita makan.
Qaira seperti biasa bila time nak berbuka jek dia mula merengek. ibu kena susukan dia jap.pas tu masukkan dalam walker dan bagi biskut marie sekeping. hahhaha.. sempat la berbuka dengan aman kerana Qaira asyik ngan biskutnya..

Photobucket

Ayah tidokan Qaira.. Penat dah main tu.. hehheh

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan