Tuesday, July 15

Hari Keluarga Ibu

hari sabtu yang lepas, semua adik beradik ibu tidur umah kita. Ada mak long, mak lang, achik ila dan usu ija.Berkampung la diorang dirumah kita. hehe.. petang sabtu kita pergi alamanda. jalan jalan. sebab Mak lang Zu kata, dia tak pernah gi alamanda. Lepas jalan jalan penat kat alamanda kita pun lepak kat cafe Lemon Grass. Dari Alamanda kita gi lak dataran putrajaya.. lepak lepak jap sebelum pulang ke rumah..tu la aktiviti kita hujung minggu, sailing, alamanda dan dataran putrajaya..

sempat gak bergambar kat dataran putrajaya.


Depan mahkamah. tapi gambar tak clear..


Kat Lemon Grass Alamanda. lepak lepak minum air kacang dan makan laksa.


Inilah 3 budak kenit yang menghuru harakan lemon grass.. hahhaha


Fahim ngan aksinya.. roda stroller tu rosak ke fahim? huhuhu



Iman ngan bakulnya. abis semua benda kat umah di kemasnya.. hahahha. tak henti henti dari berjalan.. kita lak penat tgk dia jalan..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan