Sunday, May 2

I'm Yours ( Ukelele) - Sesuatu yg korang takkan jumpa setiap hari.

Kowang tgk tajuk di atas, I'm  Yours adalah sebuah lagu yg mmg sedap didengar (pada sapa2 yg suka lah... yg tak suka tu x dapek la den nak nolong)... mungkin kebanyakan kita dah penah dengar.. tp yg ni mmg unik krn dimainkan semula oleh seseorang yg juga unik.. malas nak citer byk.. kowang tekan jek butang utk playkan video ni...


I'm Yours ukulele

So, amacam?? setuju tak ngan tajuk yg aku bg utk posting nih?.. sila komen sedikit pendapat kowang yer..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan