Monday, April 19

Dalissa Sweet Treat Birthday Giveaway

Wah! Rasa mau makan kek sudah mari, so ade plak satu blogshop ni yg bernama Dalissa Cuppa Cake anjurkan contest. Then kebetulan ibu pernah jumpa ini org..hehe.. Tu pun kalo dia ingat lagi lah eh.. Tp tu tak penting, yg penting hati sudah rasa mau mkn kek (jika ada rezeki lorr).. nmpk yummy tummy..ngeee..
Kalo menang, nak yg niiii ..)))))))))))))))))))

Sebab apa? sbb kek tu nmpk gagah sekali dgn starwberry yg telah di terataikan oleh bakers nya. Sungguh simple 'n' kreatif. Apapun SELAMAT ULANG TAHUN DALISSA CUPPA CAKE. Semoga rezeki semakin bertambah di tahun2 seterusnya. Aminnn..!!
Kepada yg berminat nak sertai, boleh dptkan maklumat lanjut di SINI ya..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan