Monday, April 19

Minah Rempit

Hari ini nak cerita pasal minah rempit plak la..selalunya asyik cerita pasal mat rempit jek. Minah rempit tak kurang hebatnya. Korang tak caya?? Ibu ada bukti ma.. betapa hebatnya minah rempit zaman sekarang ni. Ni minah rempit.. wa cakap lu.. alim punya minah rempit.. sembahyang tak tinggal punya.. apa?? Korang nak bukti.. jangan la korang anggap semua minah rempit tu tak elok.. dalam 100 orang.. mesti ada 100 jugak yang baik.. ahahahhaha.. Mari ibu buktikan.. korang tgk gambar kat bawah ni.. sure korang tidak ada ragu lagi mengatakan.. mmg minah rempit ini.. adalah minah rempit yang suci lagi murni dan alim.. dan patut jadi contoh pada semua minah rempit sedunia..JOm.. layan gambar minah rempit ni..


hahhaaha.. caya lah.. rempit pakai songkok.. ada brani mau lawan ini minah rempit?? 

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan