Sunday, July 20

Wajah_wajah Qaira Pt.2




Qaira yang tak mahu duk diam. Kalau dukung dia, bukan tahu diam.. tgk la aksinya tu.. penat ibu kalau dukung. huhu.. dah la semakin bertambah comel.. 16hb Julai ari tu timbang.. Qaira dah 7.1 kg. ahaks.. adeh.. sakit tangan dan bahu ibu kalau dukung Qaira lama lama.


Naik kuda tu nak ke mana dik? huhuhu.. ibu tumpang sekali bley.. sukanya diaa..

Ni lah anakku Qaira Tsamaratulqolbi. Tgk la aksinya. adeh.. macam macam. Gumbira sungguh hatinya. Sekarang ni petang aje, Qaira akan merengek nak keluar rumah, dan ibu akan seperti biasa msg kat ayah " kami ada kat bawah" huhuhu.. sambil sambil tungguh ayah kat bawah, kita layan la taman permainan tu.. huhuhu..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan