Tuesday, October 27

May Blossom Hotel Tawau Sabah.

May Blossom Hotel, Tawau Sabah
Jalan Haji Karim, 91000 Tawau, Sabah, Malaysia
+60 89-701 333
website : www.etawau.com/Hotel/May_Blossom.htm

Ok.. dah sedia ni.. Ibu mulakan ye.. hahhahahhaa

Dari Sandakan ibu Ke Tawau. Di Tawau, ibu menginap di hotel MAY Blossom. Hotel ini 3 bintang.
Bilik Besar dan selesa.  Tapi maap la.. heeh tak tangkap gambar banyak pun sebab penat. sampai dah malam. hahha walaupun kalau ikut waktu di Semanjung dalam jam 5.30 ptg. tapi sini dah gelap. 
Rate: RM200++ semalam untuk bilik deluxe. ok la.. 


ha.. ini ghope hotelnya.. Pakcik Google punya gambo


Ini biliknya.. hehehhee.. copy gak dari pakcik google. ghope ini lah bilik yang ibu dan Autie Amnah tinggal. Selesa la.. bagi ibu sangat selesa. tilam empuk. hahha tak de pijat. oeky.. 


ha..ini cafe dia.. ini yang ibu sempat ambil sebelum sarapan. hahhaah Sarapan dia.. biasa je. 
tak der la nak WOw sangat.. oke-oke jek..cuma ada satu kes.. hehe yang belum pernah berlaku
dimana-mana hotel yang ibu tinggal yang menyediakan sarapan..
Ibu tanya pada pekerja cafe.. sebab cari-cari tak jumpa..

"dik. ada telur separuh masak .. half boiled.. " Kunun  nak cakap ongputih. ahahha

pekerja tu jawab..
"Maap pn.. hotel ini tak sediakan telur untuk sarapan.. Jika nak..kita boleh buatkan...
tapi kena charge. rm 3.50 sebiji.. ( tak salah ibu la.. itu la hgnya.. )

hah!!!!.. heheh terus ibu cakap.. ye la.. telur ayam kat sini mahal kan.. patutlah tak der,,, hahahhaha

so.. kalau korang nak makan ommelet kee.. separuh masak ke.. telur goreng ke.. masa sarapan..
mintak maaf le.. tak der. nak bley.. kena byar. hehehe Tak tahu sebob apo ntah.

ok.. nak cita sikit.. ni tak der kena mengena dgn hotel cuma terkejut.. Masa duduk di hotel ini, kami berada di tingkat 9. Tinggi tu.. kan kan kan.. so pada suatu petang itu.. tetiba hati nak melihat kebawah dari jendela kamar hotel.. pergh ayat.. sewaktu melihat kebawah.. terkejut.. panggil Auntie Amnah..

Kak.. cuba tgk di bawah.. atas bangunan tu. ramai studen pakai baju sekolah.  lepas ada datang beberapa org.. rasanya orng dewasa.. budak-budak ni duk bersalam dan  duk berkumpul dekat sangat dengan orang tu. Macam sedang bagi penerangan. Kalo orng kita kata duk berlaga lutut le.. punya dekat. Kita ni tak puas hati.. tgk jek.. nak dengar suara.. mmg tak la kan.. jauh nun di bawah...

eh.. mcam tak syok plak citer kat sini.. nanti ibu bukak kat tajuk lain lain... hehehhe

ok.. ini lah.. map nya kalo kome nak gi..
cerita tadi.. nanti ibu sambung kat post yang lain ye...

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan