Tuesday, May 28

Membeli belah barangan bayi.

Hari ini.. lopeh balik kojo.. ibu, ayah dan Qaira.. gi makan satay tulang kat senawang. Tingin nak makan. Lepas gi makan pi jenguk jenguk tempat jual barangan bayi kat situ. Ada kedai Manjaku. Huhhuhu.. apa lagi.. pi jenguk.. jenguk dgn niat nak survay rega jek. Nanti baru beli.. niat nak suvay baby cot.. dan stroller. Jenguk punya jenguk.. hahah bukan bawak duit pun nak beli barang pun. Masuk masuk Manjaku.. ibu tanya ayah . Tak nak amik duit ke.. ayah kata.. tak yah.. kalau nak beli.. kan ada debit kad. Bley bayar kot guna debit kad.

Hehheh.. jalan punya jalan. Ronda punya ronda.. akhirnya beli gak barang. Hahhaha.. sebelum tu tanya kat kaunter.  Sini boleh bayar pakai debit kad tak.. sebab mmg tahu kat situ leh pakai kredit kad... tapi.. nehi.. nehi.. tak mo guna kredit kad.. hehhe.. takut terbeli banyak sangat guna kredit card. Kalao guna debit kad.. hehhe mmg dah tahu duit ada berapa dalam tu.. so bley la budget nak beli. Hehhee..

Antara barang yang dah terbeli.. hahha.. leh lak kata terbeli kan. Ihiks.. baby cot,. Rega rm 416.. so lepas diskaun dpaay rm 377.  stroller  rega rm316. Heheheh ari tu pi tgk ada sampai ribu riban.. tak tergamak duit dalam akaun nak bayar.. hahha.. beli murah sudah.. kan kan.. ok la tgk kualiti  stroller yg dibeli.. kukuh .. cantik gak.. dan beberapa barang lain. Hehe.ok la.. biar gambar menceritakan apa barang yg dah terbeli tu..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan