Sunday, February 21

Wow Putrajaya

Malam ni.. lepas magrib, gi presint 2, pi tgk program Wow Putrajaya. siang malas nak gi.. panas. so malam la gi. Apa yang ada kat WOW tu.. hehe.. ala.. jualan dan konsert jek malam ni, pas tu ada pameran kete kete yang dah modified kasi lawa.. tu jek la.. Ada kOnsert?? ha ah..hehe artis nya.. tadi aku sempat tgk AIzat.. suara mmg best.. pas tu MIsha Omar, M. Nasir.. dan  sempat la tgk Jamal Abdillah.. lepas Jamal Abdillah nyanyi.. aku pun blah.. sebab.. Qaira dah mula meragam nak tido.. hehhee.. bukan sebab tu jek.. sebab lain ialah.. artis tu ialah ELLa.. hahhahaa.. aku tak berapa nak berkenan la cara dia nyanyi.. aku ingat dia nyanyi lagu baru dia.. apa ntah.. yang suara ngada tahap cipan sakit perut.. tapi sib baik.. dia nyanyi lagu yang dulu dulunyer.. best jugak aku dengar dari jauh.. hehhe..

Apa apa pun ada la beberapa gambo yang aku sempat snap.. meh meh tgk..





sempat snap gambo kat kete cantik ni...


kat depan Perbadanan Putrajaya.. masa nak balik


tuueeeeeee.. nampak?? nampak??? belon panas.. hehe..


satu lagi kete.. 


sebenarnya aku nak snap gambo mesjid besi tu.. sebab ada bulan cantik kat mesjid tu.. tapi. almaklumlah kan... bukan pro d. huhuhu.. tue la jadinya..


ni ler antara orang yang duk menonton konsert.. ehe. ni sikit jek.. kat depan lagi banyakk

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan