Wednesday, October 29

Pi TgK Nursery..

Semalam ibu gi tgk Nursery. Nursery tu nanti tempat Qaira tinggal sementara ibu gi keje. Ibu tgk Suasananya.. ok.. senyap sunyi.. maybe kot masa ibu gi.. time tu time bebudak tido.. so sempatlah ibu tanya kat pengasuh tu...

1. pasal makan dia macam mana? saya kena masak kan ke atau sini masakan.
Jawapan : Akak tak yah masak. kat sini kami masakan bubur untuk baby.. makan 2 kali sehari..mandi pun cam tu.. akak hantar 7 amik 6 petang.. sebulan RM250. kalau Ot kira lain..

ha.. kau. panjang jawapannya... kalau kat pengasuh dulu..
makan jue sediakan yer.. akak tak masakkan.

pastu.. dulu. kalau ibu ada meeting.. balik lambat sikit.. dia sms.. adeh.. bukan lambat..sangat.. paling lewat kul 5.00. Pastu kalau idak pun dia tipon pengasuh anak kawan ibu.. bla bla bla bla.. huhuh tanya pasal ibu dah amik ke tidak.. ibu amik Qaira.. kul 2.30ptg.. ibu hantar dalam kul 7.05.. la la la. bayaran RM250.

mana yang lebih berbaloi.. LU.. Pikirlah.. Sendiri.. ihikss.. so.. bulan depan Qaira akan duk sana dalam sebulan.. sebab ibu kena jaga peksa SPM.. pas tu kita tgk dulu cam mana.. kalau ok.. Qaira terus jek duk sana....

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan