Wednesday, September 10

Qaira di Kampung N9

Photobucket


Qaira yang asyik makan a.k.a hisap hP ibu. itulah kerojenya.. pantang nampak hp ibu.. dia amik dia masuk mulut. semua mende nak masuk mulut.. tu jek la satu satunya HP ibu yang bernyawa dik.. awak masuk dalam mulut kang takut jahanam..huuhu


Photobucket
Main apo tu dik??? sembang ngan duck awak yer.. hehheheeh
Photobucket
"adik.... adik...... wat apa tu? " hehhee.. Wan selalu cakap ngan Qaira macam tu.. sembang ngan Wan yer..
Photobucket
Laju jek Qaira meluru kepada Wan. Nak Kacau Wan buat kerja la tu. Wan ngah buang kulit kacang. Nak wat kuah nasi Impit... Untuk berbuka malam nanti
Photobucket
ngah sibuk main dengan Wan
Photobucket
Qistina baru beli Walker.. hahahha.. time to kacau Qistina pulak. Qaira duk sibuk tarik mainan yang ada kat walker QIstina
Photobucket
Sibuk dia menolak Walker Qistina..
Photobucket
Tengah tengok apa tu?? Qaira tak pakai baju.. huuhu tak malu nye adik..
Photobucket
Qaira dan Qistina.. sepupunya.. anak PAk lang.. badan Qistina.. semangat betul. tapi.. huhuhu.. bukan nak sangat kat orang.. asyik nangis jek. bak kata Atuk " Pembongih orang aa" huhu
Senyum Jek Qaira.. huhuh Qistina baru 5 bulan.. Qaira nak masuk 8 bulan.. huhu. sapo Bosar??? Qaira ke Qistina!!
Photobucket
huhuh.. Haiwan peliharaan Qaira.. hahaha.. Ayah beli kat ekonsave Bahau. wat teman mandi.. bila ayah yang mandikan jek... kalau ibu.. tak der maknanya.. nak mandi awak sambil bermain main ngan mainan ni... huhu lambat.. kecuali ibu free banyak..
Photobucket
muka Poyo Qaira ngan Pak Uda... yang tetiba jek balik.. malam Sabtu..
Eh... habis dah gambar.. hahaha.. banyak lagi gambar.. kalau nak tempek semua sini.. penat lak cukup la tempek sikit sikit.. hehhe..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan