Tuesday, September 9

Balik N9 Time

Jumaat lepas kita balik Kampung Ayah kat Negeri Sembilan. Kat Felda Lui Timur, Nak gi kampung ayah ni.. hahaha kampung ke.. Felda.. jek.. leh la.. belasah la jugak kita panggil kampung gak kena turun bukit.. naik bukit.. hahhaa. sebab jalan nya berbukit bukit.. Kali ini kita lalu Bukit Putus.. hah!! macam nak terputus nyawa kereta.. hahaha.. nak naik...

Ayah balik jek keje hari Jumaat tu dalam kul 5.30.. kita siap siap kemas nak balik. Buka dalam kete jek la nampaknya.Sebelum berangkat pulang, kita singgah beli sedikit makanan kat bazar ramadhan kat Presint 2. Tak best pun Bazar ni. hahhaa.. first time ibu gi. tapi ibu rasa cam tak best.. ibu tak nampak kuih kuih pelik. selalunya dalam bulan ramadhan ni akan banyak kuih kuih pelik muncul. tapi kat sini.. cam biasa jek.. kuih yang selalu kita dapat time pasar malam.. huhuh... ibu beli kuih karipap dan ayah pi beli roti John.. tu la jerk wat buka. Air soya.. dan air jagung.. huhuh..
Photobucket
ayah ngah minum air jagung.. huhuh.. dalam kete..Ti sambung lagi.. ceritanya.. hahah ngantuk la. pulak.. ihiks.. selamat malam.. tido dulu..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan