Thursday, June 12

Ronda-ronda Nilai 3???

Kali ni ayah nak tulis lak. Saje gatal2 tgn nak menaip. Bukan ronda-ronda
sebenarnya. Tp lebih pada 'terpacak' kat salah satu pondok yg terdapat
di Nilai 3 tu. Sampai sana kul 10 pagi sampai lah kul 6 ptg! Cuba anda
bygkan!! Hermm.. Lama tu. Kalo tunggu bf/gf,lama balik dah..muahahaha.
Sbenarnya Qistina nak kene cukur jambul dia sbb dah panjang sgt
melebihi Joe Jambul..lalalala. So, sementara tunggu majlis tu,kita
lepak2 dulu.Tmpt Mak Nani kerja pun dpn tu jer(sambil juihkan muncung)
Dia pun ada la skali skala. Atuk N9 pun kata nak dtg dan akan sampai
dlm kul 2pm.Ayah lak tak berapa nak ingat nak ambil gambo byk2 walhal
kamera kat ayah tu! Jadi tgk jek la apa yg ada ni labuuuu!!!!
Photobucket Photobucket
Gambo anak ayah kat depan kedai Mak Nani bersama2 dgn
ibu. Qaira tetap comel walaupun wat muka bengang! hehehe..

Photobucket
Ni la pondok yg ayah maksudkan tadi. Belakang tu tempat org
main layang2. Tp pasal tengah hari, xde la org main, kecuali
AYAH..muahaha. Sib baik xada org amik gambo..lalalala

Photobucket Photobucket
layang layang ayah yang akhirnya di gantung di dinding umah..
hwakkkakaka..

ibu nak tumpang tulis gak la.. ala ibu tahu sebab apa ayah beli layang-layang tu? huhuh semua sebab naruto.. cisss

* Ayah berkata lagi ,"Nasib baik layang2 Prison Break takde.
Kalo tak, tentu Michael tu dah boleh terbang! te..he..he..he...".

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan