Sunday, June 29

Fish Refleksology dan Ayah


Ayah mula mula masukkan kakinya kat dalam kolam plastik yang banyak ikan kecil kecil. huhuhu.. muka ayah dalam kegelian...ihikss. Ayah wat ni kat Tesco Kajang. lepas penat penat berjalan dan menunggu ibu membeli langsir. hehe

Banyak nya ikan yang ada kat kaki ayah tu. huhuhu.. geli ya amat. ikan tu makan sel sel kulit yang mati.


tgk ikan tu berkumpul kat kaki ayah.. hehhehehe.. "Wuiyooo.. bestnya makanan ari ini" kata ikan.. huhuhu

hahhahaha.. ibu masukkan kaki tak sampai 5 minit.. adeh.. tak bleh woo.. geli tahap gaban. rasa cam nak terkencing pun ada sebab kegeliannya..

Lepas buat refleksologi ni kita pi la makan makan kat Garden Cafe Tesco Kajang. Ibu musykilnya semua pekerja nya ialah bangla. Ibu Order Chicken Chop dan ayah order nasi putih ngan Tomyam. huhuh.. Tapi mungkin itu kali pertama dan terkakhir ibu makan kat situ.. ihiks.. bukan sebab layanan mat bangla tu tak mesra.. tapi makananya tak berapa sedap kat tekak ibu.. ihikss.. masa ni kita sempat gak bergambar. huhuh..

Photobucket Photobucket
Senyum aje anak ibu ni.. huhuhu

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan