Sunday, April 11

Contest Seiras Wajah Musim Kedua

Contest Seiras wajah musim kedua ni, ibu join dari blog http://mayaqarmyla.blogspot.com/
Suka-suka join. selain masuk pertandingan. boleh gak menambah kawan. ni kat bawah ni di tempek kan gambar yang nak digunakan untuk contest tu. Boleh la kot ekk
KATEGORI MIRIP AYAH
nama Anak: Qaira Tsamaratulqolbi
nama Ayah: Ierwan Nor Haffieze
Umur Anak: 2 tahun
Panggilan: Ayah

Persamaan: 
Telinga, Alis mata, peragai sama jek lebih kurang macam ayah. lepas tu x boleh renggang dengan ayahnya. nak berkepit ajer. suka sangat berdecit.. ( heheh betul ke ayat berdecit ni?? ) ala.. bunyi cam orang tak puas hati kalau kita suruh wat sesuatu. cam tu la.. lagi persamaannya.. tido.. mata tak pejam penuh. macam ayah dia kata.. itu tandanya, tidur dengan penuh bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan.

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan