Monday, March 8

JalAn Jalan SInar FM

Hari JUmaat MInggu lepas ,di pasar Malam Mega Presint 2, Putrajaya, ada lah krew krew sinar Pagi . ada Saleh, Khairil, dan K.E, tapi ada gak Abby, hehe..

Lepas balik keje , ayah ajak gi sini, so. tgk la diorang ni menjual. Tapi Saleh mmg lawak.. hehhe.. Khairil, dia ni.. kalau sorang jek.. mmg tak berapa nak best, K.E.. hahha ni dia ni pun lawak..

hahah.. Ayah sempat bergambar ngan Salleh Yaacob.. Mmg lawak la dia.. wat lawak selamba jek.. so orang ramai gi kat dia.. bukan nak beli. sangat pun... sebab dia orang gelihati tgk keletah dia..
wakakka. muka Kak Engku cam nak nangis.. hehhe.. tapi mmg giler giler la dia.. Jualan dialah yang cepat habis..
hahha.. KHairl cam tak berapa pandai nak meniaga.. sebab dia banyak tanya ngan pembantu dia .. hehe.. Khairil kalau jadi DJ sensorang kat SInar. cam tak best.. dia mesti kena bantu ngan 2 orang tu.. haha.. baru pecah studio nyer..
hehe ini bukan DJ ekk.. ini Qaira.. haha. layan air pancut masa balik tu..sukanya diaaa

merenung airr..
dalam hati.. kalau la aku dapat terjun dalam air ni.. hehee
Lari........... ayah kejar.. 
abis daaa

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan