Monday, February 22

HADIAH HARI jadi

Teringat  dan terfikir sesuatu sewaktu melayari facebook.  Perkara apa tu??
Ye lah kan.. masa boring boring layan facebook sambil tgk gambar kengkawan tetiba mulut terus berkata…
“Perghhhhhhhhhhhhhhh… bestnya….
Apa yang best??
Hahhaa.. tgk gambar kereta member. Mercedes tuh.. apa jenis Mercedes aku tak tahu ler
kete member aku.. hubby dia bg sempena hari jadi.

.. hahha sebab aku bukan gheti pun.. korang tgk gambar ni…Mercedes jenis apo?? Hahha. Kome tahu.. jawab la sendiri… Hadiah hari jadi dari suaminya.. wah wah wah.. kayanya suaminya..tu lah rezeki kan.Ihiks.. Pastu tetiba lak teringat Siti Nurhaliza yang diberi hadiah oleh Dato K sebuah Beg jenama LV yang rega nya berpuluh ribu… ish ish ish..
Korang semua dapat hadiah apo masa hari jadi?? Suami or Boipren kasi apa?? Hehhehhe.. aKU?? Hehe ehehe.. akunyer hadiah special.. rahsia. Baca dulu sampai habis entry aku, pasti korang tahu.
Masa aku duduk santai ngan suami, aku pun membuka la cerita tentang kawan aku ni yang dapat hadiah kereta Mercedes ni.. “sayangnya suami dia kat diakan yang..bagi Mercedes.. “
Korang nak tahu suami aku cakap apa kat aku…
“ saya lagi sayang kat awak.. suami dia kasi kereta jek.. tapi saya bagi awak nyawa.. bukan satu nyawa… tapi 9 nyawa..”
Adeh.. korang apa hadiah aku dapat??? Hwakkakakaka…. Nah tgk lah… hak hak hak hak..


I love U yang.. hehhe.. saya tak mintak pun hadiah besar dan mahal.. as long as awak sayang saya ngan Qaira, hormat keluarga saya.. dan boleh jadi suami dan bapa yang baik dunia dan akhirat..

1 comment:

  1. babyliss pro nano titanium straightener - TITanium Art
    This high-quality razor features a premium stainless steel blade system with babyliss pro nano titanium hair dryer detachable teeth which enable gaggia titanium easy exposure to all blade positions. citizen eco drive titanium watch Rating: 4.8 · ‎2 micro touch hair trimmer reviews titanium rod in femur complications · ‎£47.00 · ‎In stock

    ReplyDelete

Bercakap-cakaplah di sini sesuka hati dengan kaedah bersopan..

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan