Sunday, November 15

Berkhemah di PD..


minggu lepas 7 November.. tak der aktiviti nak buat.. so sabtu tu. lepas ayah balik keje.. eh.. lupa ayah tak gi keje.. mula mula iyer iyer oo.. nak gi keje.. tapi tak jadi.. dalam kul 3 lebih.. packing packing.. terus gi PD.. dalam perjalanan.. hujan.. woooo.adoii.. kalau hujan cam mana nak khemahkan.. nasib baik sampai PD hujan pun berenti.. so ayah cari cari lah kawasan leh khemah.. so akhirnya terus packing khemah kat batu 8 PD. tgk. ramai jek orang kHemah.. parking jek la.. sampai sana dah senja gak la.. pasang khemah.. semua.. tup tup.. Qaira kata.. nak MAndii.. nak mandi.. tapi waktu tu dah kul 6.00. Ayah kata.. tak pe. mandikan.. dalam 6.30kang.. kena naik.. hehhee.. so..apa lagi.. ngangak.. (nangis la Qaira.. sebab dapat kejap jek mandi.. ) huuh.. pas tu pujuk pujuk.. senyap la.. pastu malam nya kita wat BBQ ayam, ikan, udang dan sotong.. wakkaka banyak jek. yang makan ibu dan ayah jek.. ahak.. malam wat unggun api.. sorry la tak dapat tangkap gambar malam.. sebab kamera lama dah rosak.. pakai la kamera yang murahan ni.. so sebab tu la tak dapat gambo malam...so.. malam tu sib baik tak hujan.. huhhu Qaira pun nasib baik tak merengek.. Alhamdulillah.. tapi panas la malam tu.. ibu dalam kul 4 baru leh tido.. so malam tu banyak la adengan yang ibu dapat tgk.. antaranya.. Maknyah.. yang di layan oleh orang bujang bujang sebelah khemah ibu.. ahakss..adeh.. seriau jek tgk. almaklumlah.. tak biasa ibu tgk.. hehhe..

sok pagi nyer pas sarapan.. goreng nugget n nasi goreng.. ngan lepak lepak.. datang la orang Majlis perbandaran seremban.. ciss... suh runtuh khemah.. sebeb sebenarnya tak leh berkhemah kat situ.. ibu dan ayah mana nak tahu.. hahaha. masa ayah runtuh khemah.. ibu sembang la ngan diorang.. tanya kenapa.. diorang kata.. diorang pun di arahkan cam tu.. sebab tanah tu dah jadi tanah private.. diorang pun pelik.. tapi sebab menjalankan tugas.. diorang kena gak suruh ibu runtuh.. heheh.. apa susah.. runtuh kan jek la kan.. anyway.. tq la kat diorang.. sebab bagi penjelasan ngan berhemah..s ebab ibu pun tanya ngan berhemah.. hehehe.. ok la.. meh la tgk gambar.. tak banyak di upload.. sikit jek..

hehhe.. ini lah Khemah kami.. siap bawak dapur tu..


si kenit duk mandi

huhuh.. main pasir bersama ombak

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan