Wednesday, September 17

Ayah Masak Lagi

Puasa Ke 11.. ayah telah telah bermurah hati dan meringgankan tenaganya untuk masak.. Syukur Alhamdulillah.. Leh ibu rehat dari masak ari tu.. ahaks..
Menu ayah pada hari tu ialah:

1. Gulai ikan Kembung dengan Pucuk pegaga.. ( sodap... nanti leh suh ayah masak laGi)
2. Sambal ikan bilis ngan kentang.. ( biasa lah ni peberet ayah)
3. Ikan masin
4. petai..
meh kita tengok aksi ayah ketika memasak.. hahha
Photobucket
Pendekar semutar memasak.. hahha.. iyer iyer jek dastar kat pala Ayah.. Wat pakai kertas surat kabo jek tu.. haha
Photobucket
Model Iklan Kuali.. " marilah beli kuali Ku.. Confirm tak lekat punya.. "
Photobucket
Ni la masakan yang telah siap di masaknya.
Lupa nak amik gambar tu sebenarnya.. dah separuh dah gulai tu di makan.. hahaa.. tetiba ayah teringat nak amik gambar.. terus stop makan pi cari camera.. pas tu sambung balik..
Photobucket
kabur la plak gambar ni.. sambal ikan bilis ngan kentang.. pas tu.. sebelahnya lauk semalam.. hahaha..
P/s: nanti nanti rajin lagi la masak ekk yang.. hwakkaka.. sodap..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan