Thursday, April 17

Qaira di Penang

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket

Ni adalah antara gambar-gambar masa pergi penang ari tu. Pergi secara mengejut dan tidak di rancang. Mula mula nak hantar abah balik kg. Tetiba jek wan terfikir nak gi Penang. So dia pun terus drive gi Penang. Cadangnya nak balik malam tu jugak dari sane, tapi aku fikir alang-alang dah sampai cari la tempat tidur, esoknya boleh bawak abah dan Ija berjalan-jalan. Kami cari hotel budget kat Batu Feringgi. Kami tidur di Pedua Inn. Bilik Suite. tapi yang aku rasa bengang masa tu bila minah indon yang keje kat situ kata kat aku " orang kaya pun tak malas" siut jek. aku cuma tanya tak pasangkan ke cadar tu tilam tambahan tu. Dia leh kata pasang la sendiri. lepas tu dia kata " orang kaya pun tak malas" siot jek.. apa dia ingat aku miskin sangat ke.. bengang jek.
Kami gi jejalan kat Batu feringgi., bukit bendera dan Toy Muzium. Nak gi tempat lain tak sempat sebab kami nak balik. Esoknya nak keje.. perghh penat gila.. walaupun bukan aku yang memandu.. huhuhu..

Jam Berapa Dah Ni???

Cerita-Cerita Lama

Blog Rakan